Thursday, April 5, 2012

in een duet met Jan Roelofs?

Ik ontmoette Jan in 2006 kort na een reis nabij de Pyreneën, en de Costa Brava - de Woeste Kust.
Hij startte S P I , een spiritueel politiek initiatief dat hem lief was tot anderen de Toorts in fracties door ging geven ...

Een samenvatting van zijn bedoeling deed aan mij een tekst met zinnen ontspruiten.
Ik geef het hier vrij ... op mn eigen blog ter vrijgave ...

Waar KDK 3 energiën samenbalt vraag ik mij af hoe dit zich en inzicht op het schild-pad werk van de schildklier heeft vertaald ...

En dan heb je nog de taalmodule van de vrouwelijk energetische maya-kalender die de duurzaamheid van het langere termijn denken begeleidt.

ik waan mij met de medemens die mijn lichtje liet branden op een bootreis heen en terug naar Kalkar - een symbool van Water Wasser Week of zelfs Kraft Werken.

Na wat studie kwam ik toe deze slotsom die ik aan deze SchildPad aanreik:
immers de schildpad heeft 13 vlakken die men in die taal tonen noemt als op een muziekladder.
De middelste is eigenlijk een een-eiige tweeling die men resonantie noemt ... ook wel de inherente mens die zich inclusief meeneemt op reis ... met wie dan ook ...
Toch zijn het er 9 1 en 3 samen 13:
de eerste 9 is ook 3 maal 3 en ieder zingt zijn eigenlied ...
tal van liederen op het pad van de koopman die als dominee spreekt met zijn klant de kunst van het vak verstaan ...
ergo : het individuele groeipad van liefde leven leegte (licht)

die 3 op het einde zijn 13 12 11 - de countdown naar 10, die ene.
wederom liefde leven leegte (licht)
maar nu vanuit een collectief perspectief ...

ach ja, de 10 e heet planetair en toont het produkt van de fusering op de planeet ...

wie kan dit produkt nader beschrijven?

zo dit was mijn schildpadklier die even de kop op stak ...
ik ben er weer even vanaf ...

(nu voetballen kijken en het net zien trillen)

No comments:

Post a Comment