Saturday, July 14, 2012

d66 pr0gramma => E999

feitelijk behoorde ondergetekende eens bij het D66 alternatief 
voordat technocraten de zaak flesten

HAFMO trachtte het geheel te pareren met oa. NAVO dubbelbesluit en afwijzing NEUtronenbom , hij voorspeelde een grootser alternatief ...

Dat speelde op de dat dat ikzelf verhuisde van De Hoef naar Heemskerk, van Utrecht naar Noord Holland - terug. Als getuigende notie van een beleefd leven.

Er werd geparticipeerd in de gemeente politiek aldaar, eerst partij bestuurlijk later in gemeenteraad en weer later als bedenker van het virtueel nieuwe D66: E99 ...

e tot de macht 99

Simpel weg : 1 letter verder als 1 stap verder op de ladder van menselijke groei in het specifieke talent ..., een menselijk talent dat diep in de soort is geweven ..

Je stuit op voorgeweefde generatieproblemen ...

men zegt: je bent nooit te oud m te leren , edoch wat blijkt: er wordt niet geleerd ... ofwel er wordt wel geleerd maar precies dat waarvoor we ons zouden behoeden ...

Dus heb ik mij behoed ...
eb moet ik als anonymus door het leven gaan of juist als mikpunt voor allen voor een ...
waar babbelalonië heeft toegeslagen door valse oppak van de goedbedoelende slogen ten tijde van Rousseau in Leven (en niet als blessing in het Pantheomn van Parijs en de Masons!)

ergo ...


en dien een text in na deze bijdrage van OMA:

Lieve jongens en meisjes. D66?
Pechtold naar de Bilderberg conferentie?
Nee kinders.
De oude politiek heeft z’n tijd gehad om zich te bewijzen.
Het is niet gelukt,
integendeel, ik heb in mijn leven nog nooit zo veel crisissen bij elkaar gezien.
Het heeft geen zin om nu nog wat te morrelen aan een grondwet.
Een grote streep door het gebroddel, is mijn idee.
Helemaal opnieuw beginnen.
Ik ga voor de SOPN.
Doe je huiswerk en verdiep je daar eens in.


helemaal opnieuw beginnen
is in feite gecodeerd in de datum 121212
dit wordt ten diepste helder wanneer je het watermolecuul volledig duidt in zijn formule: H2O1 meer bekend onder de formule H2O

de mens communUceert zich met de ander wegens vermogens in dit rijk voorradige element.

wat deed de geschiedenis , de geleerden tevhnocratie?

zij maakten het leven eenvoudig en comfortabel zodat U die niet meer gewaar was in de formule ... de formule van en voor 1 - EEN:

het relatieve is bevat in het absolute en het absolute bevat het relatieve ..

zoals de 3 musketiers met hun lijfspreuk zeiden:
"allen voor een, een voor allen"

3=>111 & 111=>3

"wij zijn jij en ik en die ander"

je maintiendrai : ik zal handhaven ... wat handhaven??
"dat wij elkaar onderhouden te handhaven?"
=> "Nous Maintiendrons!"
met Nous als predicatief voor

individuen in dezelfde molen (aarde, melkweg, kosmos)

NU anno 14 juli 2012 mijmer ik terug naar 14 juli 1989 :
deelname aan de bicentinaire in Etampès 

GoH dat is alweer 23 jaar geleden, zeg ...

wat ik maar even kwijt wil is dat ik die E99 omturnde tot een ander tijdprogramma ...

3 weken in een maan van 27 dagen van 9 dagen lang ...
6dagen werken en leren en 3 dagen leren en zijn met elkaar , als ritme met formaat

het heet kweak en heeft 9 naampjes gekregen voor de 9 dagen in de week ...

verder nog 13 grid dagen per maan; een per jaar en een per 4 jaar
totaal 52+4+1 per 4 jaar als regering met voor-tuur ...

S'ace , kin 022 220 242 ')

slechts met enige interesse aangelegd tot verdieping
wordt de lichaamstempel heropent

( een tijdsbar doorgegeven via Pacal Votan, Valum Votan en Red Queen;
met speciale dank naar Gous : Jan Goudsblom (18 augustus 1920, kin042) en zijn zus Jacoba ; die het eerder wisten , een diep innerleijk weten van de bron)

') resp. dreamspell, mayan tzolkin, treekweak (cumulatie DS+MT)

No comments:

Post a Comment