Friday, May 25, 2012

SOPN bijdrage

even voorstellen?
mijn naam is cees de groot; geboren in warmetuut/noordholland

ik coach johan al n tijdje en hij waardeert dit als de gemiddelde leerling die ik opleid.
"koppig - halsstarrig - eigenwijs - grof in de bek"
hetgeen ik kan waarderen als een zelfstrijd ...

ik begeleid ook anderen maar doe dit min of meer occult als teletransiteur ...
mijn superieuren waarderen dit occult en wensen niet genoemd te worden ..
ik volg de Kroonprins in zijn stageopdracht - maar wie kent die?

enniewee

hier een prikkel op "soppen":

ik ga ook voor SOPN stemmen - zoals ik nu zweef boven de markten als een vrije vogel in de periferie ...

omdat zowel het programma als de betekenis van de afkorting onderwerp voor de muterende kiezers is laat ik het daar bij:

"soeverein openhartige pioniers NéAndersLand"



of ook engelstalig


"sovereign openhearthed participators noosphere"


met knipoog naar anton en hanneke die begeleiden ;-)

motieven:
* ik vind onafhankelijk een paradox met afhankelijk; het is babbelalonische zoektaal; met openhartig neem je mensen mee waar het in wezen op kiemt; en dit is de essentie van de koerswijziging
* ik meen dat Nederland overbodig is in je naam voor de partij die slechts in Nederland als oude staat onder patriarchaal bewind; je wilt echt iets anders en de geschiedenis laten aan degene die "hun roofbouw" inleveren bij de kassa van de Beer; ergo vandaar NéAndersLand met het woordje Né van het Franse Naître als in René(e) - wedergeborene


een afdruk van de voorkant van het boekje dat half juni 2012 verschijnt in 2e geactualiseerde druk:
soms kun je veel blabla comprimeren tot een plaatje
;-)
vandaar
route 22]
de kaasprikker van Lies de AardeSpin
???

No comments:

Post a Comment